شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

سلام

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

اینجا من خودم هستم.

بی نیاز و بی توجه به دنیای پرهیاهو .

درجستجوی حقیقت ومعنای معانی...

هرچه که پیداکردم اینجا مینویسم تاهم فراموش نکنم

وهم نظرسایرین رو بدونم.

.

.

.

.

سلام.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۶
خانمی ....

نظرات  (۱)

سلام بانو.
چه خوب. جای نو مبارک. :)
دیگه نمینویسی توی بلاگفا؟
پاسخ:
سلام.عزیزم
فعلا هردوشو دارم.
اونجا چیزهایی هست که دلم نمیخواد اینجا باشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی