شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

ارشد!

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

کنکور ارشد یکی از سخت ترین کنکورهاست مخصوصا تو رشته های مهندسی که کلی محاسبه رو باید تو ی فرصت اندک انجام بدی و حق اشتباه کردن نداری.

اعتراف میکنم هیچ وقت بار اول تو این کار موفق نبودم و کلا انجام کاری تو ی زمان محدود وتعریف شده استرسی بهم وارد میکنه که دیگه نمیتونم تمرکز کنم.

اما یه چیزی که قبلا بهش اعتقادی نداشتم و الان فهمیدم که بی تأثیر نیست؛شانس هست..چیزی که من ندارم.

آیین نامه ای برای ادامه تحصیل دانشجویان برتر هر رشته وجود داره به نام استعداد درخشان که از بین هم ورودی های هم رشته یک نفر رو به طور مستقیم و بدون آزمون راهی ارشد میکنه.

تا پارسال حداکثر سه نفر از دانشگاه ما درخواست میدادن و دونفر پذیرش میشدن یک نفر برای تهران و یک نفر هم ایران و از این دو نفر یک نفر شش امتیازی بود ویکی هم چهار امتیازی(فرمول هایی برای محاسبه  داره که مجال گفتنش نیست)

امسال چهار نفر درخواست دادن که سه نفرشون ازجمله من شش امتیازی بودن

ازنظرمعدل  دوم بودم وامیدوار به قبولی در دانشگاه ایران...

اما انگار امسال قراره همه چیز متفاوت باشه...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۳
خانمی ....

نظرات  (۱)

۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۵ محمود بنائی
انشاله که قبول میشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی