شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست؟

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ

چرا رفتی؟؟؟...چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی؟؟؟...چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

دل دیوانه را دیوانه تر کن

مرا از هر دو عالم بی خبر کن

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی؟؟؟...چرا من بی قرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
خانمی ....

نظرات  (۱)

چقدر آهنگ این شعر دوست داشتنیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی