شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

تغییر

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ



دلم باران......

دلم دریا.....

دلم لبخند ماهی ها....

دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور....

دلم بوی خوش بابونه می خواهد....

دلم یک باغ پر نارنج.....

دلم آرامش تُردو لطیف صبح شالیزار....

دلم صبحی.....

سلامی.....

بوسه ای.....

عشقی.....

نسیمی......

عطر لبخندی......

نوای دلکش تارو کمونچه....

از مسیری دور تر حتی......

دلم شعری سراسر دوستت دارم .....

دلم دشتی پرازآویشن و گل پونه می خواهد.....

دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپو شاند....

دلم آوازهای سر خوش مستانه می خواهد....

دلم ......تغییر می خواهد.......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
خانمی ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی