شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

شکوفه های امید

همیشه میتوان به رویش شکوفه های امید,امیدواربود...

هوس

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

دلم عشقی هوس کرده که با من همصدا باشد 

بگویم" جان" و با نازش بگوید" بی بلا "باشد


دلم عشقی هوس کرده نباشد اهل بی مهری 

 که در دنیای طوفانی برایم ناخدا باشد 


دلم عشقی هوس کرده شبیه آدم و حوا

نه من دلسرد شوم از او، نه او سر به هوا باشد 


دلم عشقی هوس کرده بدون مرز و ممنوعه 

که هر وقتی دلم تنگید در آغوشم رها باشد 


دلم عشقی هوس کرده کمی سبزه کمی شیطان  

که اسم کوچکش شاید برایم آشنا باشد 


دلم عشقی هوس کرده شبیه عشق آن کودک 

که تنها لذتش بازی، میان بچه ها باشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
خانمی ....

نظرات  (۱)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۰ آرام صولتی
چقدر خول که میتونی نظم بگی ...منم نثرم خوبه ولی نظمم اصلا
شعرت خیلی قشنگههههههههههههههه
پاسخ:
مال من نیست عزیزم.اسم شاعرش رو هم نمیدونم.اگه پیداکردم,اینجا هم میگم اسمشون رو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی